سخنرانان چهارمین کنفرانس
پرفسور روبرتو روسو
مشاور بین المللی توسعه مدیریت CMC مدیرعامل گروه اینترناتزیوناله ایتالیا
با عنوان:
ایجاد اتحاد های استراتژیک با شرکت های خارجی
دکتر حسین سلاحورزی
رئیس هیئت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران
با عنوان:
بخش خصوصی و مأموریت ملی توسعه: مسیر عبور از اقتصاد دولتی
دکتر سعید زرندی
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
با عنوان:
سیاستگذاری صنعتی
دکتر حسین انتظامی
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
با عنوان:
نقش کسب و کارهای فرهنگی و هنری در توسعه کشور
پرویز درگی
معلم کار و کسب و رئیس سابق انجمن مدیریت کسب و کار ایران
با عنوان:
بازاریابی؛ امروز و آینده؛ از منظر معلم بازاریابی
دکتر فرزاد مقدم
مشاور و مدرس برجسته برندسازی فارغ التحصیل مدیریت برند از میشیگان ادورتایزینگ اسکول
با عنوان:
کسب و کارها چگونه با تغییرات همسو شوند؟ (مضرات ری برندینگ و راه حلهایی برای کاهش آن)
دکتر محمود اولیائی
رئیس هیئت مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران دارای مقام پیشکسوت جهانی مشاوره مدیریت
با عنوان:
هارمونی عملکرد و تحول؛ بینش جدید رهبری در سازمانهای برجسته، اساس مدل EFQM 2025
دکتر محمدحسین جبل عاملی
عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی و رئیس مرکز آموزش انجمن مدیریت کسب و کار ایران
با عنوان:
همافزایی استراتژیک و چابکی دوگانه در توسعه کسب و کار
دکتر علیرضا کوشکی جهرمی
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران
با عنوان:
بازی رگرسیون در زمین منابع انسانی
پروفسور محمود سریع القلم
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی فوق دکتری روابط بین الملل دانشگاه ایالتی اوهایو
با عنوان:
نقش هوش حسی در توسعه فردی و سازمانی
پروفسور اسداله کردنائیج
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران
با عنوان:
طراحی الگوی برندسازی در شرکت های هلدینگ
دکتر علاءالدین رفیعزاده
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
با عنوان:
بهبود عملکرد نظام اداری، پیش نیاز تحول در فضای کسب و کار ایران
پروفسور محمدرضا حمیدی زاده
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران
با عنوان:
کلید واژه های کسب و کار؛ کوک
دکتر محمود محمدیان
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و استاد برجسته بازاریابی، تبلیغات و فروش
با عنوان:
زمینههای بازارگرائی
پروفسور سعید خزائی
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز همکاری های مشترک ایران و GCC
با عنوان:
پیش بینی و کسب و کار
دکتر فرهاد نیلی
اقتصاددان ایرانی و نماینده سابق ایران در بانک جهانی
با عنوان:
پیشرانههای تغییر