سخنرانان چهارمین کنفرانس


پرفسور روبرتو روسو
مشاور بین المللی توسعه مدیریت CMC مدیرعامل گروه اینترناتزیوناله ایتالیا

با عنوان:
ایجاد اتحاد های استراتژیک با شرکت های خارجی


دکتر حسین سلاحورزی
رئیس هیئت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران

با عنوان:
بخش خصوصی و مأموریت ملی توسعه: مسیر عبور از اقتصاد دولتی


دکتر سعید زرندی
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی (ره)

با عنوان:
سیاستگذاری صنعتی


دکتر حسین انتظامی
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با عنوان:
نقش کسب و کارهای فرهنگی و هنری در توسعه کشور


پرویز درگی
معلم کار و کسب و رئیس سابق انجمن مدیریت کسب و کار ایران

با عنوان:
بازاریابی؛ امروز و آینده؛ از منظر معلم بازاریابی


دکتر فرزاد مقدم
مشاور و مدرس برجسته برندسازی فارغ التحصیل مدیریت برند از میشیگان ادورتایزینگ اسکول

با عنوان:
کسب و کارها چگونه با تغییرات همسو شوند؟ (مضرات ری برندینگ و راه حلهایی برای کاهش آن)


دکتر محمود اولیائی
رئیس هیئت مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران دارای مقام پیشکسوت جهانی مشاوره مدیریت

با عنوان:
هارمونی عملکرد و تحول؛ بینش جدید رهبری در سازمانهای برجسته، اساس مدل EFQM 2025


دکتر محمدحسین جبل عاملی
عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی و رئیس مرکز آموزش انجمن مدیریت کسب و کار ایران

با عنوان:
همافزایی استراتژیک و چابکی دوگانه در توسعه کسب و کار


دکتر علیرضا کوشکی جهرمی
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران

با عنوان:
بازی رگرسیون در زمین منابع انسانی


پروفسور محمود سریع القلم
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی فوق دکتری روابط بین الملل دانشگاه ایالتی اوهایو

با عنوان:
نقش هوش حسی در توسعه فردی و سازمانی


پروفسور اسداله کردنائیج
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران

با عنوان:
طراحی الگوی برندسازی در شرکت های هلدینگ


دکتر علاءالدین رفیعزاده
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

با عنوان:
بهبود عملکرد نظام اداری، پیش نیاز تحول در فضای کسب و کار ایران


پروفسور محمدرضا حمیدی زاده
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران

با عنوان:
کلید واژه های کسب و کار؛ کوک


دکتر محمود محمدیان
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و استاد برجسته بازاریابی، تبلیغات و فروش

با عنوان:
زمینههای بازارگرائی


پروفسور سعید خزائی
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز همکاری های مشترک ایران و GCC

با عنوان:
پیش بینی و کسب و کار


دکتر فرهاد نیلی
اقتصاددان ایرانی و نماینده سابق ایران در بانک جهانی

با عنوان:
پیشرانههای تغییر